List of active policies

Name Type User consent
EMTA Moodle'i kasutustingimused / EAMT Moodle Terms of Use Site policy Authenticated users

Summary

Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia Moodle’i õpikeskkonna kasutamiseks peate nõustuma järgmiste kasutustingimustega.
Lisainfo haridustehnoloog@eamt.ee.

/

To continue using the Estonian Academy of Music and Theatre Moodle Learning Management System, you must agree to the following Terms of Use. 
Additional information: haridustehnoloog@eamt.ee.

Full policy

Moodle'i kasutustingimused 
(ENG below)

I. Üldist

1.1. EMTA Moodle (edaspidi Moodle) on avatud lähtekoodiga õpikeskkond veebis, mis asub aadressil moodle.eamt.ee.

1.2. Moodle’i haldajaks on Eesti Muusika- ja Teatriakadeemia (edaspidi akadeemia), kes pakub Moodle’i kasutamise võimalust akadeemia õppejõududele ja koolitajatele kursuste loomiseks ja läbiviimiseks ning taseme- ja täiendusõppijatele kursustel osalemiseks.

1.3. Moodle’i kasutajaks (edaspidi kasutaja) on füüsiline isik, kes omab Moodle’i kasutajakontot (edaspidi konto).

1.4. Moodle’i kasutamine on lubatud ainult juhul, kui kasutaja on nõustunud kõigi kasutustingimustega.

1.5. Moodle’i kasutamise all mõeldakse Moodle’i võimaluste kasutamist akadeemia õppetegevuses osalemiseks või õppetöö läbiviimiseks.

1.6. Moodle’i kasutajakonto on personaalne ning konto kasutamine nõuab autentimist.

II. Moodle’i konto loomine ja kustutamine, juurdepääs kursustele

2.1. EMTA õppijad ja töötajad saavad Moodle’i konto luua iseseisvalt, logides esmakordselt sisse akadeemia Google’i kontoga (eamt.ee lõpuga meiliaadress). Seejärel saadetakse kasutajale e-kiri konto aktiveerimise lingiga. Kui kinnituskiri ei ole saabunud, tuleks kontrollida rämpsposti kausta.

2.2. Täiendusõppekursustel osalejatele luuakse konto registreerumisel esitatud isikuandmete (ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress) alusel. Kasutajale saadetakse e-kirjaga info kasutajanime ja esialgse parooli kohta, mille kasutaja peab esmasel sisselogimisel muutma.

2.3. Moodle’i kasutamiseks ei ole vaja esitada täiendavaid andmeid. Autentimiseks on vajalik akadeemia Google’i konto olemasolu või kasutajatunnus ja parool täiendusõppekursuste puhul. Muud andmed (nt foto, linn, huvialad) ei ole kohustuslikud ja nende lisamise üle otsustab kasutaja.

2.4. Kasutajakonto säilitatakse kuni õpingute või töösuhte lõpuni. Pärast akadeemia Google’i konto sulgemist kaotab kasutaja ligipääsu Moodle’ile.

2.5. Kasutajal on õigus igal ajal taotleda oma konto kustutamist, saates vastavasisulise soovi e-posti aadressile: haridustehnoloog@eamt.ee.

2.6. Konto ja sellega seotud andmed kustutatakse hiljemalt kahe nädala jooksul pärast taotluse saamist. Vaidluste korral võib akadeemia kontot säilitada kauem. Pärast konto kustutamist ei ole Moodle’i kasutamine võimalik.

III. Kasutaja õigused, kohustused ja vastutus

3.1. Kui kursuse õppejõud on lubanud külalise juurdepääsu, saab kursust vaadata ka autentimata kasutajana. Külalise juurdepääs võib olla kaitstud võtmega. Külalisel on juurdepääs kursuse avalehele ja õppematerjalidele, kuid mitte foorumitele, testidele ega ülesannete esitamisele.

3.2. Konto loomisel tekib kasutajaprofiil, kuhu saab lisada täiendavaid isikuandmeid. Kasutaja saab neid igal ajal muuta või kustutada, välja arvatud ees- ja perekonnanimi ning kasutajanimi. Kasutajanime muutmiseks tuleb pöörduda e-posti teel haridustehnoloog@eamt.ee.

3.3. Kasutaja vastutab oma profiili täiendavate andmete õigsuse eest.

3.4. Kasutaja kohustub rakendama kõiki vajalikke turvameetmeid, et takistada kolmandate isikute juurdepääsu oma kontole (nt turvaline parool, õigeaegne väljalogimine). Võimaliku turvariski (nt parooli lekkimise) korral tuleb teavitada Moodle’i kasutajatuge.

3.5. Moodle’i kasutamisel on keelatud tegevused, mis kahjustavad süsteemi toimimist või on vastuolus õigusaktide ja akadeemia reeglitega. Keelatud tegevuste korral võib akadeemia piirata kasutaja ligipääsu.

3.6. Keelatud tegevused hõlmavad muu hulgas Moodle’i ülekoormamist, ebaseadusliku või ebaeetilise sisu lisamist, autoriõiguste rikkumist, teiste kontodele ligipääsu üritamist või muul viisil sobimatut käitumist.

3.7. Kasutaja saab Moodle’i kasutamisega seotud teateid e-posti teel. Teavitused saab välja lülitada konto sõnumiseadetes.

IV. Akadeemia õigused, kohustused ja vastutus

4.1. Akadeemia töötajad võivad kasutada Moodle’it õppe-, teadus- ja administratiivtööks. Teenus on kättesaadav ööpäevaringselt, välja arvatud hooldustööde ajal.

4.1.1. Hooldustööd toimuvad ette teatatud hooldusakendel, mille info avaldatakse Moodle’i avalehel. Need toimuvad üldjuhul väljaspool tööaega.

4.1.2. Turvakaalutlustel võib akadeemia teha erakorralisi hooldustöid ilma ette teatamata.

4.2. Akadeemia tagab kasutajate õiguste vastavuse ja takistab volitamata juurdepääsu. Ainekursuse õppejõud vastutab juurdepääsu eest kursuse toimumise ajal.

4.3. Akadeemia võib liidestada Moodle’it teiste akadeemia infosüsteemidega kasutusmugavuse ja turvalisuse parandamiseks.

4.4. Akadeemial on õigus kasutustingimusi ühepoolselt muuta, teavitades sellest kasutajaid.

4.5. Akadeemia ei vastuta kasutajate üles laaditud materjalide sisu eest.

4.6. Akadeemia ei vastuta Moodle’i tõrgete eest, mis on põhjustatud akadeemia kontrolli alt väljas olevatest asjaoludest.

4.7. Kasutajatuge pakutakse e-posti aadressil haridustehnoloog@eamt.ee.

V. Isikuandmete kaitse

5.1. Akadeemia töötleb isikuandmeid kontode loomise ja õppe-, teadus- ning administratiivtöö eesmärgil vastavalt andmekaitsetingimustele.

5.2. Moodle’i toimimiseks kasutatakse küpsiseid. Seansiküpsis haldab sisselogimist ja kustub automaatselt pärast väljalogimist või brauseri sulgemist. Lisaks kasutatakse küpsiseid keele ja kasutajanime salvestamiseks.

5.3. Isikuandmeid avaldatakse ainult Moodle’i administraatoritele, õppejõududele oma kursuste õppijate piires ning seadusest tulenevatel juhtudel. Õppejõud näevad õppijate ees- ja perekonnanime, kasutajanime ja e-posti aadressi.

5.4. Moodle logib kasutajate tegevusi, mida kasutatakse osalemise ja turvaintsidentide jälgimiseks. Logid kustutatakse automaatselt 30 päeva möödumisel.

5.5. Akadeemia või volitatud andmetöötleja võib töödelda Moodle’is sisalduvaid isikuandmeid teenuse arendamiseks, õpianalüütika kogumiseks, kasutajatoe pakkumiseks või turvaintsidentide lahendamiseks.

5.6. Isikuandmete töötlemine ja säilitamine toimub Euroopa Liidu territooriumil.

EAMT Moodle Terms of Use

I. General

1.1. EAMT Moodle (hereinafter referred to as Moodle ) is an open-source online learning management system (LMS) located at moodle.eamt.ee.

1.2. Moodle is managed by the Estonian Academy of Music and Theatre (hereinafter referred to as the Academy), which offers the opportunity to use Moodle for the Academy Staff to create and conduct courses, and for undergraduate and postgraduate students to participate in courses.

1.3. A Moodle user (hereinafter referred to as a user) is a person who has a Moodle user account (hereinafter referred to as an account).

1.4. Use of Moodle is only permitted if the user agrees to all Terms of Use.

1.5. Using Moodle means using Moodle's functionality to participate in or conduct the Academy's educational activities.

1.6. A Moodle user account is personal, and using the account requires authentication.

II. Creating and deleting a Moodle account, accessing courses

2.1. Students and staff at EAMT can create their Moodle account independently by logging in for the first time with an academy's Google account (email address ending with eamt.ee). The user will then be sent an email with an activation link for their account. If the confirmation email does not arrive, please check your spam folder.

2.2. An account will be created for participants in continuing education courses based on the personal data provided upon registration (first and last name, email address). The username and initial password will be sent to the user, and these will need to be changed upon first login.

2.3. No additional data is required to use Moodle. Authentication requires an Academy Google account or a username and password for continuing education courses. Other details (e.g., photo, city, interests) are not mandatory, and it is up to the user to decide whether to add them.

2.4. The user account will be retained until the end of their studies or employment. Once the user's Academy Google account is closed, they will also lose access to Moodle.

2.5. The user has the right to request at any time that their account be deleted by sending a corresponding request to this e-mail address: haridustehnoloog@eamt.ee.

2.6. The account and related data will be deleted no later than two weeks after receipt of the request. In case of disputes, the Academy may retain the account for longer. After their account is deleted, a user loses access to Moodle.

III. User rights, obligations, and liability

3.1. If a course instructor has allowed guest access, their course can also be viewed by an unauthenticated user. Guest access may be protected with a key. The guest has access to the course home page and learning materials, but not to forums, tests, or assignment submissions.

3.2. When creating an account, a user profile is created, where additional personal data can be added. The user can change or delete them at any time, except for their first and last name and username. To change the username, please send an email to haridustehnoloog@eamt.ee.

3.3. The user is responsible for the accuracy of the additional data in their profile.

3.4. The user must implement all necessary security measures to prevent third parties from accessing their account (e.g., secure password, timely logout). In the event of a possible security risk (e.g., password leak), EAMT Moodle support must be notified.

3.5. Activities that damage the functioning of the system or are unlawful or do not follow the rules of the Academy are prohibited when using Moodle. In the event of prohibited activities being discovered, the Academy may restrict the user's access.

3.6. Prohibited activities include, but are not limited to, overloading Moodle, adding illegal or unethical content, violating copyright law, attempting to access other people's accounts, or otherwise engaging in inappropriate behavior.

3.7. The user will receive notifications related to the use of Moodle via email. Notifications can be turned off in the account's message settings.

IV. Rights, obligations, and responsibilities of the Academy

4.1. Academy employees may use Moodle for teaching, research, and administrative work. The service is available 24/7, except during maintenance.

4.1.1. Maintenance work will take place during pre-announced maintenance windows, which will be published on the Moodle homepage. These will generally take place outside of working hours.

4.1.2. For safety reasons, the Academy may carry out emergency maintenance work without prior notice.

4.2. The Academy ensures compliance with user rights and prevents unauthorised access. The course instructor is responsible for managing access within their course.

4.3. The Academy may integrate Moodle with other Academy information systems to improve ease of use and security.

4.4. The Academy has the right to unilaterally change the Terms of Use by notifying users.

4.5. The Academy is not responsible for the content of materials uploaded by users.

4.6. The Academy is not responsible for Moodle failures caused by circumstances beyond the control of the Academy.

4.7. EAMT Moodle support is provided using the following e-mail address: haridustehnoloog@eamt.ee.

V. Protection of personal data

5.1. The Academy processes personal data to create accounts and for educational, research, and administrative work following its data protection regulations.

5.2. Cookies are necessary to operate Moodle. A session cookie manages login and is automatically deleted after you log out or close your browser. Cookies are also used to store language settings and usernames.

5.3. Personal data is only disclosed to Moodle administrators, lecturers within the framework of their course, and in specific cases mandated by the law enforcement authorities. Lecturers can see the learners' first and last names, usernames, and email addresses.

5.4. Moodle automatically creates logs for user activity, which are used to track participation and solve security incidents. Logs are automatically deleted after 30 days.

5.5. The Academy or an authorised external body may process personal data contained in Moodle to develop the service, collect learning analytics, provide user support, or resolve security incidents.

5.6. Personal data is processed and stored within the territory of the European Union.